Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. szeptember 29., csütörtök

Szöveg az van

Marci egy kereszteződésnél az egyik irányba mutat:
"Az ujjam azt mutatja, arra kell menni!

"Anya, tetszik nekem az a terepjáró! Apaaa! Találtam egy terepjárót! Apa, tetszik nekem! Anya! Nem kaptam olyan terepjárót! :( " - egy Mitsubishi Pajero-ról volt szó, nem egy kis játékról. :) )

" Anya! Azért lógatom az orrom, mert nem engeded meg nekem, hogy nézzem a tévémet."

"A Balázs Bácsis mesében miért mondják, hogy oooooooooooo, meg hogy sajnos gomba?"

"A nyuszilánynak kijött a kisnyuszi a lukából!"- Ilyen van a kisvakondban!!!! Lásd akár youtube-on: Kisvakond és a születés

" Ha levágtad a hajam befejezed ezt a fodrászolást??? A te hajadat vágd le! Hosszú!! Látod????"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése