Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. március 3., szombat

Titok

Tegnapelőtt elmentünk boltba...a "cévéába". Marci rosszat csinált,  hogy mit az titok. :) Hogy miért?
Hazaértünk, s épp jöttünk volna be a kiskapum, mikor Marci megállt, lehajtotta a fejét, s mondta:
"Lécci, ne mondd el Apámnak, amit csináltam." Megbeszéltük, ha jó lesz, akkor maradhat a titkunk.
Nos, sztem a kis szervezete ezt félreértelmezte, mert amióta ezt megigérte, határozottan "rossz" lett. Így ma reggel felfedtem a titkát, vagyis ő. El kellett mondania Apának. S láss csodát! Azóta megjavult! Még jó, hogy bevallattam vele, mert ha olyan zsizsik maradt volna, mint az elmúlt napokban, akkor befontam volna a szemöldököm!
Hogy mi a titok? Hát az TITOK! :)

♥ ♥ ♥

Liza tovább folytatta díjnyertes alakítását. :) Pölö: Liza állandóan lehúzkodja a zoknijait. Egyszer kérdem tőle: Liza, hogy a zoknid? Mire ő meglepett lenéz a lábaira, kikerekedik a szeme, széttárja a karjait, s mondja: "Hoool?"

♥ ♥ ♥
Becézgetés Marcival:
-Marcipánom!
-Anyapárom!
:))))

Most nézem, Liza a változatosság kedvéért a harisnyáját húzta le...megyek...visszaadom rá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése