Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. június 9., szombat

Mit keeseeeeel?

Liza szövege:
"Mit keeseeeel, Hhhhinyaaaaaaaaaa?" -vagyis mit keresel itt Krinya? Ami igazából azt jelenti nála, hogy mit csinál. :)

Ezt persze mondja mindenkinek: "Hahhóóóó! Nyojszi, mit keeseeel?" -Nyojszi, vagy Nyóóószi az Marci. :) Marci mindig mondja, hogy Liza azt hiszi, hogy nyuszi vagyok. :)

Angolul ő is és Marci is rendesen számol...értem ezalatt, hogy szerintem tudattalanul, ami azért érdekes, mert a számolás, számlálás olyan művelet, melyet az ember csak az anyanyelvén képes, legyen akármilyen szintű nyelvi tudor. Ez tény. Aki mást mond, az írja meg gyorsan a doktoriját, hátha...
Én sem mondok mást, csak azt, hogy a számokat anyanyelvi szinten használják angolból. S ez jó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése