Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. augusztus 10., péntek

Marci szöveg

Marci sziporkázik... Képtelenség mindent leírni, meg megjegyezni, annyi szuper dolgot mond.

Egyik kedvencem:
" Anya, én nem akarok csak alsógatyában aludni. Kell a felsőgatya, mert az megvédi a szőreimet."

Szinkronúszást néz: " Anya, ha nem jönnek fel, ki fognak halni!"

Marci időjárásjelentést néz: " Azt mutatja, ma is lesz este"

Marci repülőt szeretne jelnek az óviban. Mondtam, hogy azt minden rajzára majd rá kell rajzolnia.. Erre ő: " Akkor inkább egy 1es lesz a jelem!"

Húúú, most más nem jut eszembe, pedig még kettőt akartam írni.

Liza is magyaráz. A "nem", a "mennyineeeee", "szivesen" ,"köszi" "csokolom", mellett sok állatot megnevez, sőt a "sziváváááány"-t is mondja. :)) Meg persze már ő is ismeri "Tomáááász"-t, "Spessszer"-t.
Marci épp "Nóci". :)
A laptopot kiválóan kezeli. Gond nélkül jutyubozik. "Kiszót" "cicóóót" "dóóóóráááá"t néz.

És füttyög...vagyis úgy csinál, mint aki füttyent az ujjával... Te meg ugorj, s hajtsd végre parancsát. :D :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése