Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. július 2., péntek

LUNCIKA FELÁLLT!!!

Reggel elmentünk boltba, vettünk új vízpumpát Marcinak, mert a másik megadta magát a balatoni iszaptól. :-) Hazaérkezés után a kertben strandoltunk. Lunci először a partról figyelte, ahogy Marci fröcsköli a vizet mindenfelé, természetesen Luncit sem kímélve. Kacagott, sőt inkább nyerített. :-D Felvettem videóra... Amint ráérek, felteszem.
Majd Lunci is a habok közé vetette magát. Élvezte, hogy Marci lövi őt a pumpával. Mindenféle pozitúrát felvett a vízben: csücsült, hasalt, oldalvást feküdt, majd odakúszott a medence oldalához, megkapaszkodott a felső gyűrűben, s felhúzta magát térdelésbe, hogy az is meglegyen. S a mozgás-sor itt nem maradt abba. Hogy minden helyzetet kipróbáljon a vízben, egyszercsak felhúzta magát állásba. Majdnem kitört a lábam, amikor odadőltem, hogy nehogy elessen. A lábam is megmaradt, s ő sem csúszott el. Szóval Luncika egyből nehezített pályán, a csúszós medencében állt fel. Egymás után többször is. :-) Sokáig pancsolt Marcival, majd átengedtük Marcinak a pályát, hadd csúszdázzon. Luncival leheveredtünk a takaróra. A lábamba kapaszkodva újra-s újra felállt. Majd belekapaszkodott a kezembe, s megpróbált lépni is!!! Nagyon ügyes kislány!!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes Liza! :-) Gratula a felálláshoz! :-) Gergő ma állt 4kézlábra! :-)

    VálaszTörlés