Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. január 6., csütörtök

Meglepetééééés! :)

Este Luncinak megint piros volt az arca...egy pici karika volt egy helyen. Mondtam is biztos a foga, de az eszembe sem jutott, hogy kinn is lehet neki. Fölül?? Ugyanmár :) Aztán este vizslattam a száját...balra lenn: semmi...jobbra lenn: semmi. Majd fenn: hohóóó! Megszúrta az ujjam vmi. Hát megvizsgáltam. Kinn van elég sok belőle! A fene keresett ott eddig fogat. :)























(Kiikszeltem a fogakat, amik egy gyermek szájába tejfogként normál esetben nem jelennek meg..A kissárkányoknak lehet 4-gyel több tejfoguk van...vagy lehet ezen a fogváltáskor jelölgetik a gyerekek a fogaikat? :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése