Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. január 22., szombat

Új fog

Nem tudom igazából melyik napon jött ki, mert utoljára múlt héten néztem, s már akkor látszott, hogy hamarosan kijön, de tegnap sikerült felfedezni, hogy végre még egy rágófog áttörte Liza kihívásokkal teli ínyét. Szegényem annyi idő alatt növeszt ki egy fogat, mint annak idején Marci 8-at. Mert ugye Marci amíg tehette 8asával "növesztette" a fogait. Vagyis 3 turnusban túl voltunk a fogzásán. És igazából panaszt csak az utolsó 4es okozott neki. Szegény Lúnasszony meg egyesével kínlódik velük...S amit megfigyeltem: Lizából nem dől úgy a nyál, mint anno Marciból. Marcinak még most is jobban folyik a nyála, mint Lizának. :) Ó, Marcit mennyiszer kellett átöltöztetni egy nap a ruha elnyálasodása miatt. :) Lizát meg  "csak" a nyakigkaki miatt kell átruházni. :)
Na, itt az új fog helyzete:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése