Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. április 1., péntek

Egy kis adok-kapok...

Na, nem verekedésről van itt szó...hanem egy kis vírusról. Mert vagy egyszerre fáztunk meg mind a 4en, vagy pedig egy kedves vírus okozta a náthánkat. Marci kezdte, majd csatlakoztam én, majd Liza, végül Apa. Lizának és Apának nem volt vészes, szerencsére. Marci egy napot volt lázas, utána "csak" dőlt belőle a takony. Iszonyatos mennyiségben. Nekem meg a torkom gyulladt be. A nehezén túl vagyunk, talán már nem kell megvenni a Piszkei Papírgyárat...márha ott csinálnak zsepit. Másnem wc-papírba fújnánk az orrunk, ha csak az van ott. :)
Ami szuper, hogy végre jó idő van, így minden nap ki tudtunk menni, Marci játszott a "sok játékkal, meg vödörvel". :) Liza meg Ropit szelidítette. :)
Tegnap a nyuszi megmérte a csúszdát a játszótéren, így már tudja, hogy mit is kell hoznia. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése