Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. március 27., vasárnap

Honnan tudták? :)

Hivatalosan éjszaka 2-kor órát kellett állítani 3-ra. Nos, eddig sem volt semmi gond ezekkel az átállásokkal, de most aztán kifejezetten megleptek a gyerekek. Úúúúúgy felkelt mind a kettő új idő szerinti 6-kor, azaz "régi" 5-kor, mintha dolgozni kéne menniük, s el ne késsenek. :) Azért remélem, ebből nem csinálnak rendszert. Mondtam is nekik, hogy oké, hogy átállították az óráikat, de fél 7-ig azért alhatnának, mint eddig. :)
Én meg még abban bíztam, hogy egyszer legalább fél 8-ig fognak aludni! :D

Marci kicsit megtaknyosodott, nem vészes, az orrfolyáson kívül más nincs.
Apával az órák átállításáról beszéltem, vagyis arról, hogy ő állítólag átállította az órákat lenn, de érdekes módon én ahogy végignéztem csak egyet sikerült. :) Annyira óráztunk, hogy Apa már így kérdezte meg:
"Folyik még az óra?" Na egy pár ismétlés után már "orra" lett. :) Szóval, nem csak Marci vívja még a beszégfejlődés naagy csatáját. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése