Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. március 7., hétfő

Talán vége...

Liza a 7végére már egész jól volt, megint virgonckodott. A hasa ment még, de azon kívül minden rendben volt vele. Marci is és én is szombat délelőttre jobban voltunk, de aztán Marci szombat délután, én meg szombat este megint rosszul lettem. Vasárnap is kínlódtunk még, Lizán akkor már szerencsére semmi sem látszott. Vagyis ez így nem igaz, mert az látszik rajta, hogy lefogyott. :( Marci is. :(
Liza a héten oltást kapna, de le fogom mondani, mert semmi szüksége most a szervezetének legyengített korokozókra. Majd megkapja  jövő héten.
Ma már talán Marci is rendben lesz. Már kora reggel a "Csigaboltba" akart menni kalácsért, s ez jó jel, mert végre vmit akar enni. El is megyünk hamarosan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése