Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. március 1., kedd

Doktornéninél

Liza az előző bejegyzés után újra rosszul lett, így elvittem a doktornénihez. Megvizsgálta, azt mondta, szerencsére nincs kiszáradva, mindent adjak neki továbbra is úgy, ahogy tegnap.
Vettem neki lázcsillapító kupot, mert már csak pár szem van itthon és másik fajta, így ha többször kell adni, egy féléből kapjon.
Kis gyámoltalan, csak nézi a tv-t. Marci kenyeret tízóraizott, hát kért belőle. Úgy tömte befelé, mint aki egy napja nem evett...ami végülis majdnem igaz, mert enni evett, csak ki is jött. Remélem, ez már bennemarad.
Játszani nem akar, csak ücsörög. De az előbb azért huncutkodott kicsit Marcikával. Berregős-köpködőst játszottak, amit múltkor Veszprém felé a kocsiban fejlesztettek a tökélyre. :)

A mosógép most dolgozik a ruháinkon. Lizának még dögivel van ruhája, de nekem a melegítőim már elfogytak. Na nem baj. Van azért még nekem is egy pár rongyom. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése