Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. március 2., szerda

Beteghegyek

Délutánra Marci is rosszul lett. :( "Ki jött minden"-azt mondta. Meg "hogy néz ki a gatyám? Mossd ki, Anya!"  Felváltva hányt és cseréltetett pelust. Egész jól viseli szerencsére, már lefeküdt aludni, azt mondta már álmos. Liza is hányt megint délután pedig ma már "csak" hasmenése volt. Szerencsére csak kicsikét.  Azóta felül nem jött belőle semmi, alul viszont rendületlenül. :( Én is kicsit érzem a hasam, jó lenne megúszni. De ez nem kivánságműsor.
A fogorvos-vizit elmaradt, pedig Marci nagyon készült, hogy utazhat a székben. :) Én elmentem, de mivel nagy volt a csúszás csak egy másik időpontot mentem be kérni. Majd jövő héten újra próbákozunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése