Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. december 20., kedd

Liza anyázik! :)

Na nem úúúúgy..hanem rendesen.
Persze, csak ha akar valamit. :) Nem egyszer, hanem 3X mondja, szóval "anyaanyaanya" vagyok. :)
Ami ma reggel már ammma volt...a végén alma lesz belőle. :)

Marcinak már pár hete kiabál: "Maaaaaciiii! "Vagy "Maaaatiiiiiii!"

Ezen kívüli szókincse továbbra is az "inni", amit akkor tanult meg, amikor megtanítottam neki a babajelbeszéd "inni" jelét, s a jellel együtt megtanulni a szót is.

Jah, most jut eszembe..van még szó...sőőőőt mondat:
Cicának, kutyának: "Mennnyééééé ineeeeeeeeeeee!"

És megnevezi "Goofy"-t.

Meg a laptopjának a "tanuljunk szavakat" játékában egy párat megismétel. :)

Szóval, tudna ő beszélni, csak semmi kedve hozzá. :)

(Most épp a Hello Kitty-s vödör van ismét a fején, a szájából kilóg egy fél kenyér, s morog, mint egy kutya. :) )

1 megjegyzés: