Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. december 5., hétfő

(Nem) várjuk a Mikulást

Ma Mikulás műsort adtunk a Műv. Házban, természetesen a gyerekek is jöttek. Hát, nem volt semmi.
Az elején Liza volt nyűgös, nem találta fel magát, meleg is volt... Majd mikor elkezdtük a műsort, Marci bevonult egy könyvespolc mögé az asztal alá, majd a műsor felénél átmenekült egy másik terembe, s ott elbújt egy szék mögé. Mikor megérkezett a Mikulás, hallani sem akart arról, hogy odamenjen, sőt, hogy kijöjjön a szék mögül, pedig 3 zárt ajtó is elválasztotta "attól az embertől".
Azt mondta a cipőt se tegyük ki az ablakba, mert "az az ember" ijesztő, s neki nem kell játék, mert a húsvéti nyuszi már hozott neki Thomast.
Erre megkérdeztem, hogy a nyuszitól nem félt?
" Nem, mert az kinn volt, én meg benn!"


♥ ♥ ♥

Megkérdeztem tőle, hogy melyik dal tetszett, amit énekeltünk a műsoron?
Na melyik? Persze, hogy az, amiben még hírből sincs Mikulás:
A Micimackó! :)))

1 megjegyzés:

  1. Drága Marcika! :-)
    Ettől függetlenül, "Valaki" csak visz neki meglepit reggelre, ugye? :-)

    VálaszTörlés