Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. január 11., szerda

Fogak...pattanások :)

Lizának este alig hagyta, hogy megmossam a fogait. Úgy dugdosta ki a nyelvét, mint vmi legyet fogó béka, nehogy be tudjam rakni a fogkefét a szájüregébe. :) Aztán amikor végre sikerült, s megsikáltam az egyik oldalt, s tettem volna át a másik oldalre először elhúzta a fejét, majd odahajolt, bele az orcomba, s odasúgta: "Késs."  Ha azt hitte, hogy ezzel az új szóval megússza fogmosás másik felét, hát tévedett. :) De utána a kiságyban ismét megerősítette tudományát, amikor az orrát próbáltam takarítani: "Nna...kééésss." :)

Marci Thomasos cukorral (milyennel másmilyennek) kínált..Azt mondta: Adok egyet neked, s ha azt megeszed, elmész a fogorvoshoz, kiveszik a fogad, s hazajössz." Hát inkább nem kértem belőle... Voltam a fogorvosnál mostanában eleget, meg még megyek is, mert vmi még mindig nem stimmmöl.

Este pedig az ágyban a sötétben megszólal: Anya! Van egy pattanás az orromon! Miért pattant oda?

Képek később, mert képtelenség ide képet feltölteni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése