Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. január 30., hétfő

Mobilba rejtett képek

Amióta nehezére esik a laptop kékfogának szeretni a mobil kékfogát, vagy fordítva, azóta ritkábban kerülnek ki képek a telefonból. Ezt bizonyítja, hogy a most következő egyvelegben nyári képek is vannak. :))
Marci szülinapi képeit szerettem volna kiegészíteni a szerdai játszóházas képekkel, de azok nem sikerültek jól, mindegyiken suhannak a gyerekek. :) Vajon miért? :))) Egyet azért a végére teszek. Ezen Liza hassal vetődik a golyók közé, s ami a lényeg: zokni nélkül. :) Azt ugyanis lehúzta, s én mászhattam be a golyótóba, kutatni. De legalább bemehettem a felnőttek számára hivatalosan tiltott vízre. :)
Amúgy a blogger sem könnyíti meg mostanában a képfeltöltést. Van, hogy mindenféle cselt kell alkalmazni, hogy felvigyen egy-egy képet. Most is volt pár kép, amit nem sikerült feltölteni. :(

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése