Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. február 7., kedd

Mégis lesz még fogacska

Lizának hosszú ideje nem jött ki foga. Nagyon vastag az ínye, ezt mindig is tudtuk. Ezért jöttek olyan randomrendszerrel a fogai. :) Egészemn 16-ig, aztán meg semmi...
Valahányszor nyűgösebb volt, akkor azt hittem, hogy na most végre lesz fog...
Aztán nem lett...

Majd múlt héten 2 napig diétázott, ami azt jelenti nála, hogy nem evett non stop. Illetve olyat termelt a pelusba, aminek a szaga leírhatatlan, ezt érezni kell! :)) S ez most vééégre fog miatt volt. Tegnap este fogmosás közben vettem észre, hogy ott hátul az nem is fogkrém hab, hanem egy fogacska, ami már félig kinn is van! :) A másik oldalon nem tudtam megnézni, mert azt mondta " na, késssz"". Fenn nincs, azt reggel viszont láttam, hogy nem látok semmit ott :))


Liza újabb szót tanult meg: "ezt". Amit arra használ, hogy megmutassa melyik filmet akarja nézni dvd-n. Amit mániásan űz...5 percenként cserélteti ki a meséket, s ha nem hódolok be, akkor aztán jön égszakadás-földindulás. :)

Marci pedig a napokban többször volt kinn a műhelyben "dolgozni". Tegnap felháborodva jött be: " Apa nem adja vissza nekem a zöld fúrót! KILÉPEK!" :)

ezt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése