Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. szeptember 1., szombat

A kis ovis

Marcival csütörtökön voltunk először óvodában. Akkor még Liza és én is vele voltunk, az udvaron játszottunk. Pénteken pedig már pár órára ott is maradt egyedül...vagyis nem egyedül, hanem nélkülünk. Köbö minden rendben volt, leszámítva, hogy a pólójából ki tudtam csavarni a vizet, mert a nagy melegben ő nem vette le magáról a dzsekit az udvaron, s más se. Hétfőn pedig már egész napra ott marad...elvileg. Ha meg nem, s nem akar ott aludni, akkor félnapos lesz.
Ez a pár nap amúgy remek dolgozattémákat szolgáltatott számomra, amiből remélem megélek a hátralévő 2 félévben. ;)


Marci a képeken a szőnyegen alszik...eddz az ovis ágyra. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése