Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. szeptember 4., kedd

Első napok az óvodában

Tegnap maradt Marci először egész napot az óvodában. Nem volt vele semmi gond. Szépen játszott, evett, ami tetszett neki... így az ebéd maradt - én is otthagytam volna a rántott levest és a zöldbabfőzeléket :)-. Aludni is aludt egy órát. Alig akart hazajönni. 
Ma reggel pedig alig várta, hogy induljunk. Ma mégis volt valami rossz élménye, mert délben már haza akart jönni. Oda is csapott pár gyereknek. Enni sem evett...mármint ebédet. Tízórai, uzsonnát, akárcsak tegnap, ma is evett. Szerintem a front is benne van, mert ma eléggé fájt a fejem, s Liza is nyünyü volt.
Holnap már nem akar menni...
Na, majd reggel meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése