Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. február 10., csütörtök

Dr. Hisztigép

Ma tanácsadáson voltunk. Marcinak a 3 éves státuszvizsgálata volt, Lizának a 15 hónap korban kötelező oltást adták be egy választott kíséretében, ha lúd legyen kövér elven.
Marcit itthon már pár napja készítgettem a dologra. Próbáltam megmutatni neki a vérnyomásmérőt, de totál kiakadt tőle, így arra számítottam, hogy az a rendelőben is ki fogja verni a biztosítékot. Mondtam, a doktornéni meg fogja hallgatni a szivét...na ettől is kiakadt. " Ne bántsa a szivem a doktónéni, nem fáj a szivem!" A játék fonendoszkóppal aztán sikerült kb. megnyugtatni, hogy mi is várható.
Elindultunk. Nem nagyon akart jönni, de azért haladtunk előre. Közben többször kérdezte, hogy "hol van a doktónéni háza? "Aztán mikor a rendelőhöz értünk az ajtónál megtorpant: "Hazamegyek!!!" Na, de nem eszik olyan forrón a kását! Dehogyméééész! A váróban való játszási lehetőséggel sikerült betessékelni az ajtón. Szépen el is játszottak mindketten. Aztán megérkezett a doktornéni, bement az előttünk lévő...Majd mi következtünk. S durr! Robbant a bomba! Nem is egy! Elsőre súlyt és magasságot sikerült mérni Marcinak...17 kiló, 99 centi. Ennél itthon nehezebb is, magasabb is, de kicsire nem adunk. :) Majd jött Liza. Meghallgatta a doktornéni, majd megkapta az oltásokat. Nagyon ügyes volt, csak kicsit sírt. Még cumi sem kellett a nyugtatáshoz. A mérlegen először error-t csinált...várni kellett míg életrekel a szerkezet. Eközben "kb. 14 kilósnak" nyilvánították ránézésre. " biztos van annyi" mondták. Na aztán csak sikerült lemérni. 12,3 kiló volt, s ha le vonnám a rajta lévő ruhákat, 12 alatt lett volna. Itthon vettem észre, hogy a kiskönyvbe viszont az asszisztens 14 kilót írt...ő kinn ült, azt hallotta. Ha legközelebb megyek, áríratom, mert így még valami diagrammon ő is túlsúlyosnak lesz ábrázolva, mint egyszer Marci, amikor elmérték neki a magasságát. :) Ducika Liza, de azért nem annnnyira. :))
Jövő hónapban úgyis megyünk kullancsos oltásra. :)
Testhosszt nem mértek neki, majd itthon megmérem..meg szerintem megnézem a tömegét is. Már kiváncsi vagyok. :)
Liza után jött Marci második köre...Na, volt megint szééép műsor. Hallgatózás: Nem teccccet. Pütyivizsgálat: Határeset. Az biztos jólesett neki. :))) Vérnyomásmérés: Neeeeeem tecccccet. 
Azért csak végeztünk.
Utána kérte volna a beígért csokit, de nem kapta meg. Megszegte a megállapodást. Nincs csoki. Hazaág hüppögött. Ez van.
Alvás után jött s mondta miközben mutatóujjával fenyegetett: " Akkorisadadoktóóóónéééniiicsokiiiiiit!" Na ezt párszor elmondta. :) Mikor apának mondta, apa visszakérdezett: " Akkor menjünk vissza a doktornénihez?"
"Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!"

Igazából inkább szokatlan esemény legyen neki az orvoshozjárás,a hisztizzen, minthogy szó nélkül türje a vizsgálatokat, csak azért, mert beteges. Ez a sovány vigasz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése