Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. február 25., péntek

IJ, aki rázza a fejét

Kérdezgettem Marcit, mire ő minden kérdésre nemlegesen rázta a fejét. " Szereted Anyát?" "Szereted Apát?" " Csapjak a seggedre?" stb...stb...
Majd a végén:
"Kérsz egy rudit?" Hát a fejrázást nem tudta egyből abbahagyni. :D De aztán befékezte a fejbiccentő izmát. " Hát persze!" mondta. " Késő, Marci, mivel megráztad a fejed, hogy nem kéred. " És beletörődött.

Ma azt mondta, hogy hozzak fésűt, és fésüljem meg, mert belelóg a haj a szemébe. Mondtam, az le kell vágni, nem megfésülni. Erre beviharzott a fürdőbe, s hozott egy hajgumit. El kellett gumiznom a haját. Olyan lett, mint egy unikornis. Mindent, csak ne vágjam le a szentséges hajkoronát, mit földi halandó nem érinthet, sőt szavaival sem illetheti. :)

Marci köszön: "Csókolom!!" Majd rámnéz: " Anya, csókolóztam!"


Liza a kiságyban ücsörgött reggel, s köszöngetni gyakorolt. Mondta szia, majd integetett. Megint mondta, megint integetett. Majd egyszercsak tobábbfejlesztette. Köszönt, integetett, majd a másik kezével visszaintegetett a saját kezének. Hol ezt nézte, hol azt. :) Párbeszédelt a kezeivel. :)


Süt a nap! (Ha vki nem vette volna még észre, vagy ott, ahol olvassa nem süt...Főleg ha este olvassa. :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése