Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. május 14., szombat

Énekesek

Marci minden nap kiereszti csodáááálatos hangját, s iszonyatos hangerővel énekli kedvenc dalait. Pár hete Liza is megirigyelte Marci eme tudását, s ő is rázendített. A frászt kaptam, azt hittem, sír. :) Aztán kiderült, hogy énekel. Nem csoda, hogy nem ismertem fel elsőre benne az éneket, hiszen Liza most még pont úgy képzi az énekhangot, mint ahogy Laci bőgős macija sír(t). :) Minden nap "elbőgi" Miki egér dalát, s együtt "énekli" Marcival a Thomas-dalt. :) Csodálatos! Egy kis revans a szomszédnak a dobolásért. :DDD

u.i.: Mééég megvannak a bejegyzések! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése