Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2011. május 25., szerda

A kis varázsló

Tegnap Marci valami varázsige-féleséget mondott, amit egy mesében hallott, s hozzá illően hadonászott a kezével. Kérdeztem, hogy mit csinál. Mire ő:
" Idevarázsolom Apát Marcika házába. Ne dógozzon a tanyáááán!" Majd újra mondta a varázsigét, és hadonászott. " Pricc, pracc, prucc!" Ezután szájbiggyesztve hozzáfűzte: "Nem sikerült. :( "

Aztán estére Apa magától hazavarázsolódott, de aludni menni nem vele akart. Pár napja én vagyok a kiválasztott. Így Apával "gyereket cseréltünk." Marci tutira megy, hogy ottmaradjak vele, mert jól megfogja a kezemet, így nem egyszerű kiszabadulni miután elaludt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése