Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. május 7., hétfő

A kis lédi

Liza igazi nőci, amit mi sem példáz jobban, hogy amikor a babáját tologatja a babakocsiban, a baba mellé gondosan behelyezi a tőlem megörökölt bankkártya-tartót, amiben van pár régi kártya. :)

Marci kisebb módosításokkal tegnap nagy nehezen elmondta a verset a célszemélyeknek. 
"Virágot kerestem
pirosat, fehéret (helyette: pirosat, feketét...majd pirosat, sárgát...majd miután felhívtam a figyelmét a rímelés hiányára: pirosat, sárgát, fehéret. :)
borkétába kötöm, 
s odaadom néked!"

A következő versszakot nem tanulta meg. Az nehezebb volt, tele volt nem az ő korosztályának megfelelő kifejezésekkel. :)
Az, hogy elmondta az elsőt is nagy esemény, mivel a kocsiban azt mondta, hogy nem fogja elmondani, mert nem akar olyan lenni, mint mások. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése