Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. május 15., kedd

Kis tudós

Kocsival utaztunk...
Marci a szokásos "köröket" futotta:
Ott vagyunk máááár?
Hol vagyunk???
Odaértünk mááár? ( mint Shrekben Szamár. :)

Majd egyszercsak:
Anya! Mitől habozik a nyálam?

Mire én:
Nem tudom.

Kis szünet...s közben düdörgés hallatszik: most habos...most neeeem...most igen..

Anya! Akkor habos a nyálam ha megnyamnyamozzom!

♥ ♥ ♥

Ma estére megtakonyosodtak... Marci van oda jobban. Rossz beteg...férfi. ;)
"Nem akar múlni ez a fránya takony! "

Mondtam, hogy én is rosszul vagyok, fáj a hasam... mire ő??
" Anya, akkor menj, és hányjál a vécébe!!!!"

♥ ♥ ♥

Visszatérve a nyálra:
Kipróbáltad? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése