Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2012. május 30., szerda

Komoly dolgok :)

Marci egyik reggel...vagyis szinte minden reggel ezt csinálja...szóval öltözéskor, amikor levette a pizsamát, meg az alsógatyát, nekiállt rázni a pöcsét. :)
Mondtam, hogy hagyja abba, de ő csak folytatta, majd egyszer csak azt mondta:
"Anya! A lányok nem tudják így rázni a nunijukat!" 
:D

♥ ♥ ♥

Marci aktuális kedvenc könyvében újra kistestvér érkezik. Az egyik képen még nagy hasa van Anyának, a másikon meg közlik, hogy megszületett a kistestvér. Mondom Marcinak, hogy ő is benne volt a hasamban. Mire ő: Igen. Kérdezem: Emlékszel rá? Marci: Igen. Mire én: S milyen volt? Marci: Jó. 
Ezután lefeküdt... Majd kis idő múlva megszólalt:
-Anya! Hogy jön ki az anyuka hasából a kisbaba?
Erre azt mondtam, hogy úgy, ahogy a Kisvakondban a nyuszi mamából.
Mire Marci:
-Jaaaaaaaaaa, már tudom! A seggén!!!!

♥ ♥ ♥

Liza még mindig töri a magyart, de egyre többször hallunk tőle kínain kívül is beszédet.
Első mondata: "Nincs itt cica."
Illetve már kiválóan tud visszabeszélni. Ha rászólunk, akkor mutatóujjával ránk mutat, s visszakiabálja: "NEM!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése