Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. május 24., hétfő

Bérmáláson

Tegnap volt a gyerekek unokatestvérének a bérmálása. Jó hosszú misével jár az ilyen esemény. Már előre kiváncsi voltam, mennyi időt tudunk bent lenni Marcival. Nos, 1 percet. :-) Be nem állt a szája...Még csúszdát is látott a templomban. :-D
Így kint sétáltunk,a fagyizóban rolettit vettünk, s bementünk a Természettudományi Múzeumba. Marcinál két dolognak volt hatalmas sikere: az őzikének és a ventillátornak. :-)
Az ebédet étteremben fogyasztottuk el. Marcinak már minden baja volt. Jött-ment, nyafogott...aztán amikor hozták végre az ebédet lakmározott, majd megint jött-ment. Délután nem feküdt le aludni. Játszott. A V. papáék udvarán volt a hadsereg, Marci mindig talált vmi elfoglaltságot. Koktélt kevert, kalapáccsal kergette a macskát, labdázott, biciklizett. Az unokatesó első biciklijét próbálta ki. Marci ült rajta, Kitti meg tolta. Egyszercsak Marci úgy gondolta, már egyedül is menni fog...odament a biciklihez, ráült..s eldőlt. Szóval, még nem jött össze. :-) Mondta Marci: bicikli! Enyém! Enyém? (Eddig mindig úgy mondta: Marcié) Mondtam, ha azt mondom:nem, akkor sírni fogsz? Hát hazahoztuk. Nagyon le van pukkanva. Vmit csinálni kell vele. Nomeg a színe miatt igazi lyány bicikli...
Mindeközben Luncika nagyon jól viselkedett. Mint mindig. Nézelődött, s élt a lehetőséggel, hogy kézről-kézre járhat. :-) Evett a tortából is!!! Piskótát. Nagyon ízlett neki. Ha rajta múlt volna, az egészet bevágja..de rajtam múlt. :-(

Na milyen a pasi???

Lunci a vigyori jámbor:

1 megjegyzés:

  1. Marciiiii! :-) Azt a csúzdát ki kellett volna próbálni! :-)
    Csinik voltatok!

    VálaszTörlés