Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. május 12., szerda

A modern technika bűvöletében

Lunci eddig ha kúszott, hátrafelé tolatott. Ha valamit el akart érni, odagurult érte. Hiába tettem elé játékokat, addig gurult ide-oda, míg oda nem ért hozzá. Az elmúlt napokban kicsit már haladt előre is kúszva, viszont ma mutatta meg igazán tudását. Nem játékhoz ment. Áááá, dehogy! Letettem a laptopot a földre. Meglátta, félbehagyta a játékot, s már startolt is rá! Nem gurulva. Kúszva. Ezek szerint eddig nem volt miért kúszni. Holmi játékokért nem strapálta magát a kisasszony. Bezzeg a laptop! Ahogy húztam el előle, úgy kúszott utána. Azért remélem, hamarosan más után is kúszva fog menni...vagy mászva..vagy seggen csúszva. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése