Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. május 28., péntek

Cica, cigi, háváj, didzsi... :-)

Marci reggel önállósította magát. Neszt hallottam. Kicsit még maradtam, nem bírtam felkelni. Zenélős játékkal játszott a szobájában, közben magyarázott, így kétség nem fért hozzá, hogy ébren volt. Aztán egyszer csak csendben maradt. Gondoltam, most csendben játszik..aztán, amikor Apa kiment, kiderült, hogy nincs is már a szobájában..A fenti kisajtót este véleltenül nem zártam be, s a kis zsivány élt is a lehetőséggel. Lement egészen a kazánházig. Meglátogatta  Cicabobbit, magáhozvett egy kalapácsot, megrágcsálta apa cigijét..Aztán Apa tettenérte, s visszatessékelte az emeletre.
Most mérges, mert Balázs (Bácsi) a kedvenc műsorvezetője a Csak Csajokban már nem működik közre..vajon  miért? :-D
Lunci a hintájában alszik. Már fel tud benne ülni, nagyon ügyes! A babakocsiban is felül, s támászték nélkül ücsörög, és nézelődik. :-)
Marcit meg sikerült "helyhezkötni". A szerelőasztallal is sokat szokott egyhelyben tevékenykedni, de ezt tegnapelőtt sikerült űberelni. Gyurmát kapott. Hihetetlen, de órákon át leköti. Mennyi mindent lehet belőle csinálni, vagyis csináltatni! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése