Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. május 2., vasárnap

Édesanyám virágosat álmodtam...

...napraforgó virág voltam álmomban,

édesanyám,te meg fényes nap voltál,

napkeltétől napnyugtáig ragyogtál.
                          (Ágh István)
Édes-kedves Nagyanyókám!

Anyák napja van ma!

Olyan jó, hogy anyukámnak

is van édesanyja.

Reggel mikor felébredtem

az jutott eszembe,

anyák napján legyen virág

mind a két kezembe.

Egyik csokrot neked szedtem,

odakünn a réten,

Te is sokat fáradoztál

évek óta értem.

Kimostad a ruhácskámat,

fésülted a hajamat,

jóságodat felsorolni

kevés lenne ez a nap.

Köszönöm, hogy olyan sokat

fáradoztál értem,

és hogy az én jó anyámat

felnevelted nékem.
             (Donászy Magda)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése