Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 30., péntek

Marci lebukott -Luncika hamizott :-)

Apa volt ma boltban, hozott babapiskótát Luncikának. Marcika ennyi idősen már egyet-egyet elmajszolt egy héten, gondoltam Lunci is kaphat. Semmi baja nem lesz tőle, ha egy nap egyet megeszik. Megeszik! Vagyis majszolgat. A tizede nem a gyomrába kerül. Jó része az arcán, a pártedlin lesz, a nagyobb letörő darabokat, meg elveszem, nehogy leszaladjon. Szóval, igazából csak az "egydül eszem" élményt szerzi meg vele. A kevéske, ami meg a gyomrába kerül, kideríti, hogy alkalmas-e ilyen jellegű táplálékra az emésztőrendszere. Ha minden rendben, akkor hamarosan keverek kis darált kekszet délután a gyümölcsébe. Ugyanis úgy veszem észre, hogy a sima gyümölcstől nem lakik jól...vagyis csak orbitális mennyiségtől.
Így átnyújtottam neki az első babapiskótáját. Először csak nézte. Majd jött Marci, s kért "kekszet". Adtam neki. Egyből elkezdte tölmi. Lunci ránézett Marcira. Nyugtázta: "Aháááá. Ez erre való!" S már nyomta is be a szájába. Nagyon ízlett neki. Hihetetlen mekkora hisztit váltott ki, amikor elvettem tőle, hogy letörjem az összeszottyosodott nagy darabot, nehogy leszaladjon. Írtó mérges lett. Marcinak is nagyon tetszett, hogy Liza is eszik. Mondta neki arcán vigyorral: "Babaaaaaaa. "
Aztán dél lett. Az ebéd is elkészült. Apa a harangszóra autómatikusan be szokott jönni, de most várhattuk. Láttam kinn van az udvaron, kikopogtam neki. Marci nézett rám. Mondtam neki, kopogtam Apának, hogy jöjjön be enni, de látod nem jön. Erre mit mond Marci? " Kiabálj: Apaaaa! " Tudtam én, hogy mindent tudna mondani ez a gyerek. Lebuktál kisfiam! :-)
Piskótázós Lunci-képek:
Közös piskótázás:
Ez a kép pedig reggel készült. Liza várja a reggelijét, Marcika pedig Luncika összes játékát odahordta neki ( Majdnem mindet). Vagy azért, hogy ne unatkozzon, vagy azért, hogy ő jobban elférjen a szőnyegen. :-)

Jó 7végét mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése