Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 19., hétfő

Minősítő Verseny

Bár nem a gyerekekkel voltam tegnap délután Városlődön Minősítő Versenyen, de a nagyesztergári Margaréta Dalkör is ugyanúgy a szárnyaim alatt fejlődik, mint ők, így azt hiszem, itt is eldicskedhetek vele, hogy annak ellenére, hogy elsőként kellett színpadra lépniük, nagyon szépen szerepeltek, a zsűri is pozitív értékelést adott, s a rendezvény végén
Kiemelt Ezüst ( Silber mit Belobigung) Oklevelet vehettem át.
Hurrá!
Most már a fele se tréfa! Két szinttel képtünk feljebb az előző minősülésünkhöz képest (Bronz), így az Aranytól csak egy lépcsőre vagyunk! 3 év múlva el is hozzuk! ;-)

A gyerekek ezidő alatt Apával voltak. Apa ügyesen boldogult azalatt a 8 óra alatt. Mindenki kapott enni, inni, cserélt pelust, játszottak. Megy ez! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése