Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 29., csütörtök

Csüccseltem. :-)

Tegnap délután Lizának sikerült egyedül ülve maradnia a szőnyegen. Két lába között támaszkodott, s nagyon örült a póznak. Majd "elnagyképűsködte". Vagányan odanyúlt egy játékért, s már dőlt is el, mint egy zsák. Na majd legközelebb. ;-) A kúszást is gyakorolgatja, kicsit sikerül is előre haladnia, de aztán megunja, s inkább odagurul a kinézett játékért. :-)
Másik új szokása a fogatlan-mamaarc vágása. Napokon át "üldöztem" a fényképezőgéppel, de amint le akartam fényképezni, abbahagyta. Aztán eltettem a gépet, s már be is szívta az alsó ajkát. De azért csak sikerült lekapni. Kicsit bár homályosan, de a lényeg látható.


Marcika pedig új kukuccsot talált a konyhaszekrényben.
Lehet vívó lesz?
Ezeken a képeken Apa tartja Luncikát, s ő ezt is és a fotózást is módfelett élvezi. (ahelyett, hogy mama arcot vágna, mert itt is arra utaztam. :-) ) :

A játszószőnyegen nagyon szeret játszani, itt éppen a babát próbálja megkaparintani:
Bájos nézés:
A játék nagyon fárasztó tevékenység. Rendszeresen elalszik a játszószőnyegen, vagy a szőnyegen. Ilyenkor felmerem, s beteszem a kiságyba. ( de minimum betakarom. :-) ) Olyan pikk-pakk alszik el, hogy nem nem lehet éppen elalvás előtt betenni az ágyba. Mint akiből kiesik az elem. :-)
Az etetőszékben is van, hogy elalszik. Na nem evés közben, hanem amikor abban ül, s nézi, hogyan főzök. Evéstől jut eszembe! Tegnap uzsonnára nem volt neki elég egy banán, még megevett 100 gr bébiételt is. Vacsorára is kért repetát. :-)
Ezen a képen "felmerés" után látható:
A popsikrém kenyecelős mindenit! Láthatóan büszke a művére. De legalább most csak magát kente ki. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése