Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 16., péntek

Jön a 7vége

Úgy néz ki, talán van remény, hogy fog sütni a nap. Egy ideje néha-néha megmutatja magát. Ha így lesz, akkor biztos sokat leszünk kinn, mert az elmúlt napokban nem sok módunk volt rá. Igaz szerdán sikerült gyalog menni az orvoshoz, de azon kívül nem voltunk kinn. Az oltást Marci végigordította, de nem az oltás miatt, hanem mert a váróban éppen motorra szállt volna, amikor behívták, s ettől méregbegurult. Amint megkapta az oltást a doktornéni ki is küldte. :-) Elhatároztam, hogy legközelebb motorral megyünk. :-)
Ha Apa hoz homokot a homokozóba (most elég kevés van benne), akkor Marcika még nagyobb örömmel fogja bevetni az új óriás dömperét. Így is nagyon örül neki, de egyenlőre csak benn játszott vele. Délelőtt beleültettem, és húztam. Nagyon tetszett neki. Csak úgy kiabált: "Huhúúúú, huhúúúú!"
Lunca nagy húsevő lett. A héten másodszor ma kapott husis bébiételt. "Hmmmmmmm"mondta minden egyes kanál után. :-) Hamarosan meg is főzök egy kis csirkemellet, pépesítem, s jégkockatartóban lefagyasztom. Így bármelyik főzeléket ki tudom majd egészíteni a porciózott husikával. Nagy valószínűséggel neki is első szavai között lesz a "húúúúsi". :-)

Majdnem elfelejtettem! Ma reggel Marci ráállt a mérlegre! 17,4 kg!!!!!!!!!
Kép hétvégére: Unokák mamástól







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése