Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 13., kedd

Kis lépés az emberiségnek, de nagy egy kétévesnek

Nem Holdraszálltunk, hanem bilire. Marcika az imént életében először
 belepisilt a bilibe. :-))))))))
Ügyes vagy, kisfiam!!!!

Pár hétig hanyagolta a bilit, de 2 napja esténként rákéreckedett. Türelme nem volt rajta ülni, ennek meg is lett az eredménye...egyik "futokegykört" alkalmával sikeresen odapisilt az étkezőasztal mellé.
Nemrég néztem a pelusát, s mivel "gyurmás" volt, kicseréltem..volna. De Marci rá akart ülni a bilire. Délelőtt eddig nem érdekelte. ( Lehet, mert be vagyunk zárva, unalmában gondolta pisil egyet.)
Ráült. Vett magához könyvet, játékot...Mikor felpattant, mondtam vagy visszaül, vagy feladom a pelust. Hát visszaült. Kivittem a konyhába egy poharat, majd mikor visszamentem Marcihoz látom a lába között néz be a bilibe. Felállítottam, s mit látok? Egy csomóóóó pisit! Nagy örvendezést rendeztünk. :-)

Az első pisijét el is tettem...Na nem emlékbe. Csak holnap megyünk az orvoshoz, s ha addig nem lesz újabb sikertermék, hátha jó lesz mintának még. ( Ha arra nem is lesz jó, de legalább eldicsekedhetek, hogy Marci nagy lépést lett a szobatisztaság felé. :-) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése