Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. április 7., szerda

A bébi emós :-)

Tény, hogy a mai gyerekek sokkal korábban érnek. De azt nem gondoltam volna, hogy ennyivel.
Marci ma reggel lázadó lett. :-) Először deviáns viselkedést produkált, miszerint 2 literes ásványvizes üvegből ivott, majd nem ivott, csak a szájába vette a vizet, s egyenesen az ágyamba köpte... Lehet csak megkésett ultramodern locsolkodásnak szánta? Ezekután, mint egy igazi lázadó kamasz nem csak viselkedésében, hanem külseje megváltoztatásával is figyelemfelkeltővé vált. Mialatt én felöltöztem..na ez így nem igaz, mert még a nadrág rám sem került..szóval azon rövidke idő alatt talált egy rúzsmintát még originál csomagolásban. Azt megbontotta, a rúzst kinyitotta, majd először a lepedőmre ( a helyszínelésen egyértelmű kiderült), majd önmagára festegetett. Persze, nem a szájára...a szemére!

















Ezzel a megváltoztatott külsővel bezzeg büszkén állt a kamera elé. Így lehet nem is azért vette el tőlem mindig a fényképezőt, mert ő akart fényképezni, hanem mert azon NORMÁLIS külsejével nem akart mutatkozni? Na ezzel meg nem fog. Apa vette kezelésbe, mert nekem vissza kellett mennem Luncához. Mint azt előre tudtam a víz simán egy ilyen jó minőségű rúzst nem végez ki. Sminklemosót kellett alkalmazni, s még így sem lett tökéletes. Úgy néz ki, mint akinek egy jóóó alapos kötőhártyagyulladása van.. De nem ússza meg. Hamarosan megint megsuvickolom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése