Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. május 19., szerda

Tanácsadáson

Délelőtt tanácsadáson voltunk. Marci is és Liza is jött. Marci oltást kapott. Most adta be neki a doktornéni a bárányhimlő elleni oltás 2. oltását. Nem nagyon akart bemenni, már tudta mi lesz. Azt mondta a doktornéninek: "Hagyjál már! Kész! " A doktornéni nem hagyta. Beadta a vakcinát.
Luncinak pedig most volt a fél éves státuszvizsgálata. Pontosan 8 kiló és 71 centi. A fejkörfogata 43, a mellkörfogata 46 centiméter. Ő nem mondta, hogy hagyjál már. :-) Nem is sírt. A mellduzzanata még mindig megvan, de azt mondta a doktornéni, hogy ezzel 2 éves koráig nem kell foglalkozni. Remélem, azért annál előbb eltűnik. Gyorsan végeztünk. Autóval mentünk, mert késésben voltunk, meg a szél is rendesen fúj még...Remélhetőleg délutánra enyhül. Akkor kimegyünk gyalog is. Marcival tegnap voltam kinn. Esett az eső. Az esőkabátot le kellett venni, mert Marci attól teljesen kiakadt. A kis ernyőjével jött. Úgy nézett ki, mintha egy pár gumicsizma és egy ernyő menne mellettem. Marci nagyon élvezte. Azért remélem, nem mostanában lesz része ebben az élvezetes eseményben. Örüljön a napsütésnek inkább!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése