Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. november 19., péntek

Szekrényben voltunk

Tegnap délután elmentünk Veszprémbe, illetve csak a Stop Shopnál voltunk, de ott is kinn a Veszprém tábla. :) (Vagyis nemis. Mert odaugrottunk Évihez a bérvásárolt plédért boltozás után. Még 1X köszi!!!!)
Amikor odaértünk a beváráslóközpont mellé, Marci kiabálni kezdett a kocsiban: "Anyaaaaa! Apaaaa!!! Ez az a szekréééény!"
Sikerült mindent venni, amiért mentünk, felhasználtunk egy csomó kupont. Azért 46 Ft kedvezményt adó kupont kár kinyomtatni. :)))
Marcikának találtunk másik kék vasalót, mert a régit sehol sem leltük. Majd most tuti meglesz. :)
A legvégén mentünk be az InterSparba, ahová nagyon be akart menni Marcika. Illetve ő "pápás" boltnak mondta. Hogy miért? Fogalmunk sincs. Ötlet esetleg????
Na, ott meglátta Dóra babát, amit én Luncinak gondoltam a Jézuskától...Lett ám sírás-rívás, hogy neki Dóra baba kell...Aztán mondtam neki, hogy majd írunk egy levelet a Jézuskának...kicsit megnyugodott. Bár fogalma sincs ki az a Jézuska...de ha ad Dóra babát...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése