Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. augusztus 18., szerda

Arrrrrriva!!!!!!!!! :)

Lunci, ha dühös, vagy csak sír valami miatt, pergeti a nyelvét. Olyan intenzitással, hogy valami hihetetlen! Én ezt neveztem el "arrivázásnak". Máskor meg "csak" berreg közben. Apa mindig kérdezi tőle: " Mit berregsz itt magadban?" Ugyanis ilyenkor ráadásul legtöbbször hátat is fordít nekünk a kis dulufuli. :)
Azt hiszem, igazam lesz a naaagy alvással kapcsolatban. Lunci tegnap játék közben pár másodpercig egyedül állt. Aztán mikor észrevette, megkapaszkodott. :)
Valószínű, hamarosan meg is tud állni majd egyedül, hacsaknem Marcika megelőzi, s kettéfűrészeli. Ugyanis ma reggel erre kért tőlem engedélyt. " Fűészelni a babát?" S vitte a játékfűrészt, hogy derekánál kettévágja a testvérét. :-)

Ma mama kérdezte tőle, hogy hogy hívják a kutyáját.
Ő ismételte:"kutya"
"De mi a neve?" Kérdezte a mama.
"Mianeve?" ismételte, majd mondta " Vajda kutya" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése