Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. augusztus 13., péntek

Fizetni! :-)

Ma reggel boltban voltunk négyesben. Marci kapott rudit, iszit, de a pénztárnál meglátta a tic-tacot, s még arra is igényt nyújtott be. " najancsáága cukooot". Mondtuk, hogy nem lehet, mert már kapott mást. De ő csak erősködött, mint mindig, s levette a cukrot, feltette a szalagra, majd mondta Apának: "fizetni". Mondtam neki, hogy fizesse ki ő, mert neki kell. Apa meg is kérdezte: Van rá pénzed? Marci ránézett, majd odament a bevárárlókocsihoz, s mutatta a pénzt: " Otta pééz" Majd megpróbálta kiszedni, de sehogy sem sikerült. Aggódott, hogyha nem tudja kivenni, nem lesz cukor. Végül mondtam neki, hogy majd Apa kifizetni, aztán majd kinn kivesszük a kocsiból a pénzt. Így is volt. Kivettük, Marci pedig odaadta Apának a 100ast. Megkönnyebült. Erre Apa ránézett: Még 15 forint hiányzik. Újra aggódó tekintet. :-) Megnyugtattam, hogy azt majd én odaadom helyette Apának. :-)

Marci szereti a szilvát. Na nem megenni. Csak megöleli, s mondja: "szeetem a szííívát." :-) Valószínűleg az új, gyümölcsös könyvének hatására szereti. :-)

"Ott a bácsinak a fiúja." :-D Sikeresen összekeverte a fiú szót a fűnyíróval. :-) Vagy neeeeem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése