Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. augusztus 5., csütörtök

Nyüszi Nyuszi

Luncikának jönnek a felső metszőfogai. Be van dagadva az ínye, lázas, folyik az orra, hasmenése és nagyon rossz kedve van már 2. napja. Éjszaka sem aludt jól. Egy orrszívással + ínykenéssel 4-4 órákat tudott aludni, de azt is nyugtalanul. Kapja a fájdalomcsillapítót is, az isziébe bele van keverve a homeopátiás bogyesz.
Nagyon vastag felül az ínye. Valószínű ezért jöttek eddig  ilyen fura sorrendben a fogai. Remélem, mostmár sikerül áttörni az ínyét a fogacskáknak.
Ma elmentünk a múzeumba, s vettem neki borostyánláncot ...hátha. Nem nagyon pártoltam eddig, igazából most sem pártolom, de egy próbát megér. Ha úgy látom majd, hogy ér valamit, szólok, s elkezdem majd pártolni. :-D
Tegnap voltunk tanácsadáson. Luncika 9750 gr. Marci ennyi idősen 10.740 gr volt. S még Luncival viccelődött a doktornéni, hogy nem bírja a dereka. :-) Mondta: Holnaptól Norbi Update. :-)
Pedig nem hízott olyan egetrengetően sokat. ( Nem annyit, mint számoltak. Furcsáltam is ott, hazaérve utána is számoltam. :-) ) Doktornéni mondta, igen ott vannak azok a fogak. Hát ez a baj, hogy ott, nem itt. Gyertek már ki fogacskák, ne fájjon már ennek a kisbabának!!!!

Vége a nomádéletnek. Elkészült a nappali. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése