Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. augusztus 2., hétfő

Babatalálkozó

Tegnap Siófokra utaztunk babatalálkozóra. Luncikával együtt mind 2009. novemberi babák voltak ott. Illetve a családjaik.  Egy internetes oldalon ismerkedtem meg velük, még amikor a babák pocaklakók voltak. Tegnap először, végre személyesen is találkozhattam velük. Összesen 5 baba volt. ( A közös képeken csak 4 lesz, mert Balázsék nem sokat voltak ott, mentek tovább nyaralni. :-) )
Marci egész nap  játszott. Ő volt a köztes korosztály. :-) A babák mellett nagy volt, a nagyok mellett kicsi. :-) Így ő babázott is, illetve a nagyokkal is játszott, míg át nem ment rombolóba. Attól kezdve a "kalapácsos fiú" nem volt annyira népszerű a nagyok köreiben. :-D Mivel délután nem aludt, kicsit nyűgös volt már a végén.

A babák:
LÉNA ( hátul a sárga ;-) ) és LEVENTE ( a Házigazda :-) )
LUCA
BALÁZS


















Luncika Lucával és Leventével játszik

















Kukiparty. :-)
















A 4 L betűs kukizik. :-)

















Ott fenn mi van?
Egyre üresebb ez a tálca:




















Marci a homályban Lucának udvarol :-)
Apák és babák:


















Csoportkép:



Más: Elfelejtettem írni, hogy Luncika ha kapaszkodik nagyon ügyesen le tud már guggolni. Még kukucsost is szokott így játszani. :-) Most nem sok mindenbe tud mondjuk kapaszkodni, mert a héten nomádok vagyunk, vagyis már péntektől, mert elvitték áthúzni az ülőgarnitúrát. ( " Eeevitték a bácsik a Marcika ágyáját" :-) )
Holnap pedig indul a festés. Hétvégre cép lesz a nappali. :-)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése