Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. december 12., vasárnap

Ittttaaaa..

Liza így olvas könyvet. Lapozgatja, majd rámutat a képekre: Ittttaaaaa... Én meg befejezem: traktor, repülő..ami éppen ott van. :)
Fogvizsgálat után megállapítottam, hogy több foga is jön egyszerre. Ezért tuszkolja be 4 ujját is a szájába. Valószínű többet is betuszkolna, ha beférne. :)
Tegnap voltunk megköszönteni Katit a születésnapján. Ebéd után betűztünk (scrabble) volna, de Marcika rendszeresen szétzúzta a keresztrejtvényt. Még meg is dorgált. Mutatóujjával nono-t mutatott,, s mondta: "any, ne betűűűzzzzéééé!!!! Neeee, beeetűűűzééééé!!" Apa kiment ezután az udvarra...Marci meg kéresi. Mondtuk, hogy Apa elment sírni, mert nem hagyod betűzni. Na ezután keresésbe kezdett, s kiabálta: Apaaa!! Gyee-eee betűűűzéééééé!!!
Ezután sikerült egyet betűznünk. Igaz, akkor Marci talált magának jobb játékot. Papával dartsozott.
Mivel ebéd után nem aludt, este hamar lefeküdt aludni.

Ma délután jönnek a koncertre. Ott lesz a rakéta, a nínós autó meg a kutya is...;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése