Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. december 14., kedd

Számláló :)

Találtam egy olyat végre, aminél meg tudtam változtatni az időt. Nehogymá az angol karácsonyt várjuk. Persze. Még mit nem. Nálunk már járt a Mikulás, menjen csak most máshová. Mi a Jézuskát várjuk december 24-én 16 órára. Ki is tettem ide oldalra. Sajnos, a sablon miatt a másodpercek nem látszanak...most mi lesz? :) Másnem 59 másodperccel előbb jön a Jézuska. :)

Tegnap Marci rosszalkodott este. Mondtam neki, hogy legyen jó, mert a Jézuska a jó gyerekeknek hoz ajándékot. Ekkor elvonult a konyhába, nem szólt semmit. Majd egyszercsak visszajött hozzám, odabújt, s súgta: Kérek ajándékot a Jézuska! :)
Mondtam: Biztos hoz, ha nem ugrálsz máskor így a fejemen, s szót fogadsz.
Nos, az ugrálás hamarosan folytatódott, de biztos hoz majd valamit neki a Jézuska...
A rossz gyerekek is kapnak ajándékot...S Marcika nem is rossz, csak eleven. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése