Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. december 22., szerda

Még 2-t kell aludni...

Marcika és Liza reggel az ágyon ültek Apa meg köztem. Marci nézi Lizát:
"ott a baba szeme. Kék a szeme"
Nézi Apát:
"Apának kék a szemeje."
Kérdezem:
"És nekem?"
Válaszol:
"Fekete"
Kérdem:
"És neked Marcika?"
"Piros"
:)

Biztos azért, mert a vannak fényképek, amin valóban piros a szeme. :)

Este fogat mos. Ránéz Apára:
"Apa! Van fogad?"
:)

Lunci is egyre többet próbál beszélni. Ma Marci formakalapálós játékát cipelte. Az egyik hiányzott belőle. Odajött hozzám, a kis ujjával (nem a kisujjával ;) ) rámutatott a lyukra, s mondta: "Odddaaaa:"

Liza is egyértelműen kópé lesz, most már biztos. Reggel lemászott az ágyról, majd kiment a szobából. Visszafelé jövet megállt az ajtónál, s elkezdte csapkodni. Kiszóltam: "Liiizaaa" Na ezt még 3X megismételtük. Majd bejött, büszkén megállt, s olyan zsiványul nézett, mint eddig még soha. Győzelemmel teli vigyor ült ki az arcára...összenéztünk Apával. " Láttad?" "Láttam. " :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése