Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. december 21., kedd

Még 3-at kell aludni (Nekem :) )

Marci egyre izgatottabban várja a karácsonyt. Még mindig kék ajándékot szeretne, de zoknit pirosat, illetve Apa sugallmazására fűrészt is akar. Pirosat. Mondta Apa, hogy a piros az jó lesz. :)
Amúgy Marci már folyamatosan beszél, és mindent tud mondani, a ragozással vannak még gondjai, így nagyon aranyos mondatokat alkot. :)
Néhány példa:
- Fújjd ki az orromat!
-Add ide a cumidat!
-Marcika házája
-Menjek talán traktorval?
-Olvassd meg a Kata Petis kövemet!

A műhely az még mindig "hűhely", illetve a virágváza "virágháza". :)

Liza összetalálkozott reggel a malamut papucsommal. Mondta neki: "Cica!" :)
Marcival ellentétben ő sokáig elbíbelődik egy-egy játékkal. Marci ennyi idősen jött-ment, meg nem állt. Luni igyekszik  mindenben utánozni a testvérét, így nem is nagyon játszik "meg ne sérts magad gyerekjátékokkal" Nagyon jól tud amúgy dobolni, s nagyon szeret tálba, kosárba belepakolni mindenfélét.
Tegnap megvolt Liza első igazi hisztije. Nagyon szeret fürdeni. De ki kellett jönni a kádból. Mikor kivettem, s kiállítottam a szőnyegre, hanyattvágta magát, s elkezdett kiabálni és sírni. Még a szobában is folytatta, nagy nehezen sikerült urrá lennie elégedetlenségén.

A napokban felvettem, ahogy Marci mesét mondd. Talán még ma fel is töltöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése