Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. június 10., csütörtök

Amit az Isten sugall...

Tegnap délután eljött hozzánk E. Atya, hogy megejtse a keresztelési oktatást. Marci Kittivel gyurmázott, melynek következtében az oktatás után még a radiátorról is gyurmát vakartam le, Luncika meg a szőnyegen hempergett, majd egy idő után elkezdett nyafizni, így felvettem. Mivel kicsit lebukta megát, levetköztettem, majd az ölemben fogtam. A zokni eltávolításának Luncika módfelett örült. Végig a nagylábujját szopogatta. Mikor az Atya arról beszélt, hogy nem csak a gyerekeknek kell tőlünk tanulni, hanem nekünk is tőlük, ránéztünk Luncira, aki épp lenyelte a lábujját....Vajon a keresztelőn mindenkinek be kell ezt majd mutatnia??? Marci meg épp a radiátorra vasalt rá egy darab gyurmát... :-D
Majd az Isteni sugallat is szóbakerült. Hogy amikor vmi bevillan, ami előtte nem jutott eszünkbe, az nem az agyunknak köszönhető, hanem a Jóistennek. Hát Marcinak is abban a pillanatban sugallata volt. Odament az Atyához, s mondta neki: Kész. :-D (magyarul: fejezd be. :-) )
A példatörténetek ugyanazok voltak, mint 2 éve Marcinál. Mindig úgy kezdte az Atya: Biztos emlékeztek rá, amikor 2 éve meséltem, hogy... (Apa meg is kérdezte tőlem este: Vajon tényleg emlékszik, hogy mit mondott itt, vagy mindenkinél ugyanezeket meséli?) Még a szegény néger kisfiú története is megvolt, akit örökbefogad az USA elnök.. Pedig azt hittük, az most ki fog maradni, hiszen 2 éve még igaz fehér (kaukázusi :-) volt a president, de most már ugyebár fekete. :-D
Szóval összességében így, hogy amit az Atya mondott, mindennek volt másik értelme, magunkban jókat derültünk. Az Atya meg beszéd közben, mindig kitartóan visszaigazította a terítőt, valahányszor Lunci kicsit meghúzta. Látszik nincs gyereke! :-) ( Vagy ha van is, nem ő neveli. :-DDD )

Végig mondta az Atya, hogy nem tudja, minek is jött el, hiszen nem is olyan régen volt itt. :-) A legvégén pedig megígérte, ha lesz még egy gyerekünk, akkor már nem fog eljönni. :-D

Marcinak délelőtt is sugallata volt. Kiborította Ropi vizét, majd kihozta a benzines kannát, s öntött a kuytatálba, nehogy szomjan haljon szegény kutya. Ha ivott volna belőle, nem szomjan halt volna, hanem csak halt volna... Erre nem került már sor. Ropi kapott vizet, Marci meg ejnyét. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése