Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. június 11., péntek

Lunci felült, Marci újat tanult

Ma reggel Lunci a régi, szokott időben kelt. Marci is ugyanaddig aludt, bár ő egyszer megébredt, de Apa mondta, hogy amint kinyitja az ajtót, már zuhan is vissza a párnára, és alszik is.  Tegnap arra gyanakodtam, hogy Lunci azért ébred meg éjjel, mert pár napja kap tízóraira túrókrémet, s lehet bántja a pocakját. Tegnap nem is adtam neki, s íme aludt is...Viszont ez az elméletem reggel Marci szobájában némileg módosult. Mivel Luncika egyszercsak felült. :-) Így valószínűbbnek tartom, hogy ugyanúgy, mint az átfordulás, meg a kúszás előtt, most is az új mozdulat miatt volt éberebb éjjel. Azért most még pár napig visszaállok a tápszerre, majd amikor már az agya tuti megemésztette, hogy "igen, tudok ülni", akkor újra jöhet a túrókrém. (Ami nem mellesleg nagyon ízlik Luncinak. Mondjuk mi nem...)
A kúszás már fénysebességgel megy Luncinak. Ha mind elhagyjuk a nappali részt, ő már kotor is utánunk. :-)  Mászva indul, de miután rájön, hogy így nagyon lassan megy még, átkapcsol kúszásba, s mint a villám halad. Marci is így volt ezzel annak idején. :-)

Na most térjünk át Marcika új tanulmányára. Reggel Apa talált a spájzban egy agyagkancsót, s megörült neki,  mert akkor még egyet ki tud tenni a kerti kiülő falára. Mutatta Marcinak: "Nézd egy köcsög!" Majd hozzátette: " Köcsög, mint Anyád. " Mire Marci???? "Anyád a köcsög." Nos, ez így tulajdonképpen nem is rám vonatkozik. :-D

Marci Lunci nevelője lett.  Ha Lunci vmi olyat fog meg, amit nem szabad neki, vagy legalábbis Marci szerint nem kéne, odamegy, óvatosan kiveszi a kezéből, s mondja neki: "nem, nem."

Tegnap sikerült két gyermekméretű pancsimedencét venni. Ma ki is próbálják.  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése