Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. június 23., szerda

Denisz-Maaaacika

Tegnap este esküvői meghívót kaptunk, amit a szokásnak megfelelően maga a pár hozott el nekünk. A meghívón kívül hoztak még Marcikának mindenféle édességet, amit kicsit át kellett szanálni ( a gumicukrot dugtuk el, a többit eheti), illetve hoztak Luncinak sampont és fürdetőt. Marcika neki is látott a tejszeletnek, nem mintha már nem evett volna egyet. :-) Majd a sampon és a fürdető keltette fel érdeklődését. Egy kis sampont ki is nyomott a konyhába, így el is vettem tőle, s feltettem a lépcsőre. Majd a pár elment, én megfürödtem, s mentem fel öltözni. Marci is jött velem. Odafenn össze-vissza mászkált, majd elindult lefelé. Én felöltöztem, majd hallom, jön vissza. Kimegyek a szobából, hát mit látok???  Minden tiszta sampon volt. Fenn az előtérben egy hatalmas tócsa terült el, majd ahogy mentem lefelé törlőért, végig, szinte az összes lépcsőfokon volt egy kisebb-nagyobb tócsa. Bár nem tudom, mire számítottam, hiszen fenn, amikor elkoboztam Marcitól a flakont nem sok minden volt benne. De ennyi, hogy lehetett benne??? Így megvolt az esti program. Samponfelszedés. Marcit lezavartam a nappaliba. Én meg kitartóan töröltem fel a sampont. Párszor jött volna fel, de mondtam neki, hogy mérges vagyok rá, s menjen vissza. Ekkor vissza is ment. Majd egyszer hiába mondtam neki, hogy menjen vissza, ő csak jött felfelé. Kezében papírtörlő volt, s úgy mondta: "Én is törlő. " Majd bűnbánó tekintettel nekiállt nekem segíteni. Hát lehet rá ezután haragudni?

Na ezután nem. De most megint, pont az imént, ismét kihúzta a gyufát. Fogta Luncika üvegét, kiszerelte belőle a csőrt, majd átakarta önteni egy pohárba a tartalmát. Viszont ez nem sikerült, s az egész a földre borult. Marci beköltözött a sarokba .( Nem az erkélyajtóhoz. Oda Ropi rohanna szórakoztatni. hanem a konyhába.) Látta, hogy nagyon mérges vagyok,  meg sem mert mozdulni. Feltakarítottam a pocsolyát, majd engedélyt adtam neki a bünti elhagyására. Kérdeztem, hogy jó leszel? Mire ő elkezdett össze-vissza beszélni. :-) Most meg elővette a telefonját, s azon karattyol. Biztos, elpanaszolja, mi történt vele. :-)

Ma megyünk Luncival tanácsadásra. Oltást is fog kapni.
Egy jó ideje nem szeret "egyedül" lenni. Ha egy kicsit otthagyjuk a nappaliban, már jön is utánunk. :-) Ma reggel Marci megébredt, s én mentem át hozzá, hogy visszaaltassam. Sikerült is, de ottmaradtam vele. Közben apa felkelt, én pedig arra ébredtem, hogy Lunci kiabál. Átmentem, s Lunci már ülve várt a kiságyban. Pedig pont tegnap állípítottam meg, hogy a kiságyban soha nem ül fel. Na tessék!

Most mennem kell, mert Marci hozott magának a garázsból egy sört!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése