Azért mert szerettek jöttem a világra, s lettem új fény, csillag, szülők boldogsága.
Szeressetek mindig igaz szeretettel, a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER.

2010. június 25., péntek

Hová készül? :-)

Mint minden reggel, tegnap is először Luncika öltözött fel, majd átmentünk Marci szobájába, s míg Marci öltözött, ő a földön játszott. Öltöztetés után én kimentem a fürdőbe, Marci jött utánam. Letettem a ruhákat, majd mentem is vissza. Marci is. Lunci már a küszöbön készült épp átmászni. Marci ránézett, s kérdezte tőle: " Hová készül?" :-)
A négykézlábon mászásban nem csak Lunci kiváló, hanem Apa is. Tegnapelőtt este miután Luncika elaludt, mentem ki a szobájából, hogy még megetessem Cicabobbit, s majdnem sikerült felröhögnöm, mind a két gyereket. Apa jött velem szembe, négykézláb mászott kifelé Marci szobájából. Azt mondta, ha állva jön ki, akkor azt Marci észreveszi. De szerintem csak megirigyelte Luncikát!
Tegnap Marci ismét büntibe vonult. Megkalapácsolta Cicabobbit. A cica jól van, Marci meg bűnbánóan állt a büntiben.
Tegnap délután Marci, mint ahogy szokott egyedül jött le. Én a konyhában pakoltam. Oda sem jött hozzám. Egyenesen ment a nappaliba. Lefeküdt még kicsit pihenni. Nade hová?

Ébredés után:


Ahogy Luncinak egyre inkább kijött a foga, s nem csak a csücske volt kinn, kiderült, hogy nem is az alsó B1-es fogának a bal csücske, hanem a B2-es fogának a jobb csücske van kinn. Most pedig, hogy már nem csak a csücskei vannak kinn, teljesen egyértelmű, hogy Lunci eltérően a megszokott sorrendtől, randomszerűen növeszti fogait.  Kíváncsi vagyok, melyik lesz a következő.
Helyesbített kép:

Marci pózol:

Lunci kedvenc nézelődő pozitúrája:
Kis házias: "Helyetted csinálom!!!!"


"Kukucsababa"
Marcika és Anya
"Míg ők fotózkodnak, én alszom inkább!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése